BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
SELAMAT DATANG KE PADA SEMUA :D
SeLaMaT DaTaNg KePaDa SeMua YaNg SuDi DaTaNg DaN SeLaMaT MeMbAcE

Sabtu, 9 November 2013

ASSALAMUALAIKUM


lama tk update hehe saya harap aliah and nureen baca ni :3


kepada nureen :-
assalamualaikum aku dengar banyak benda daripada member aku kau kena maki semua sorry aku bukan tk nk bertindak tapi kawan kau tk bagi tk pe la btw cari lelaki bukan dari paras rupa tapi dari hati kalau tk nk di sakiti,kalau nk mintak tolong kat aku boleh je aku carikan comform tk menyesal aku tahu perangai ko mcm mane bukan nk ckp banyak just nk membantu kau aku ni pun dah rasa bersalah sangat dgn kau kalau boleh aku tk nk la di sbbkan aku korang bergado tapi aku dgr sekarang korang dah ok

NUREEN seorang yg nakal,manja,pandai jaga hati 

aliah afifiah:-
dah lama dah saya perasaan yang awak punya blog dah tk de saya rasa nk cakap kt awak tapi saya tk mampu nk ckp kt awak dgn ape yg telah terjadi jadi saya mintak maaf kat awak kalau ade wat silap kt awak saya harap awak bahagia dgn suami awak nanti kalau ade jodoh kita jumpa lagi lagipun saya sekarang entah kenapa mcm orang tk betul hanya mampu ingat kenangan manis tapi tk pe btw saya dah tukar num sbb banyak sangat num yg tk di kenali orang call kata main tekan2 la adoi malas melayan ermmmm tk pe la belajar rajin rajin2 k ??


today is nothing just luahkan ape yg aku rasa just terlalu lama aku tk bercerita dan dengar cerita dari dia so rasa menyesal tk baca blog dia yg last dia post sbb busy kerja now aku duk umah and try find her blog AGAIN atau pun dia dah deaktive ermmm ruginya la aku selalu menyanyi lagu kt blog dia ermmm lagi2 yg dia bagi lagu yg sayu je ermmmmmmmmmmmmmmm sebak hati aku dgn perbuatan dia ermmmm sorry k bye2 assamualaikum


0 ulasan: